Oceans

tvätta.
kläder men borde tvätta bort nattens drömmar.
Illusioner utan visioner.
Kan man inte få drömma om nybryggt kaffe, vaniljbullar och en dosa snus från kylen? o att det glittrar av sol på min kudde när jag ska vakna.

Omöjligt när jag sover i taket. Det är ett krypin.
Idag är det MÅNDAG. Mån-dag. Är det månen som påverkar mån-dagarna.
Det e lite sol nu iaf. Jag har ingen lust att göra något idag. Vet inte varför.
Vaknade på fel sida.

Nu lyssnar jag på en låt ändå.
Flight of the conchords - the most beautiful girl.

Imorn ska jag börja på nytt jobb. Spännande? läskigt. Roligt?
Jag vill inte att sommaren ska ta slut.
Jag vill inte sluta resa. JAg vill åka ut till arlanda o åka på en jorden runt resa. jag vill till USA o göra en roadtrip i en gammal mustang, jag vill resa till asien igen o igen o igen o jag vill till australien o bo i sydney o surfa o leva i solen.
Jag måste planera detta.

Men först måste jag tydligen göra det här. Det här ordentliga vettiga.
Just nu vill jag bara rymma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0