djungle Leo-love

Rostade danska surdegsmackor med honung på och en perfekt latte till frukost..  mm gotttttt.

Det är söndag idag o kallt o regnigt o jag vill inte gå utanför dörren egentligen.
Sen så känner jag att mitt halsont aldrig går över, det e värdelöst. Framför allt när jag behöver min sångröst mer än ever just nu...

Jag vill vara inne o mysa hela dagen idag men jag har för mycket att göra... Ska ta bilen strax o spela in en sång-video som ska skickas till USA.. vi får se nästa vecka vad som händer.. Inget är klart än..

Igår var vi och spelade bowling o drack öl, sen åkte vi ner på stan o drack en drink, sen gick jag hem o somnade.. Såååå tröttt!!!! Hade ett fotojobb hela fredagen o igår, jag var helt snurrig i skallen. Men jag gjorde en strike iaf o det var fett.

Jag vill ha någon att mysa med, som kan laga middag åt mig, komma hit med film och varma kramiga armar som man kan slumra lite på. Ifall du känner dig manad, ring mig. Söndagsmysakuten, koppla dig till Leo.
nu måste jag sticka.

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0