You cant get under my skin

So much going on now, jag glömmer bort saker för jag har så mycket att tänka på.
Imorgon flyger jag till Barcelona det ska bli skitkul..
Idag har vi varit o tagit bilder o spelat in videoklipp o skickat till USA, vid den här tiden om 6 veckor vet jag om det vi jobbar med nu kommer att slå in. Om det händer så är det en dröm på riktigt.
Red ska bo här medans jag är borta, saknar henne så jäääävla mycket.

Jag håller på o packa nu o dricker julmust o lyssnar på massa musik, har inte varit hemma själv i min lägenhet på evigheter... Leaves my min free to think..
O just ibland i en sekund så gör det så jävla ont. Men jag vet att det kommer gå över. För det gör inte ont på det där vanliga sättet, utan det gör ont för att jag blir så jävla arg över hur långt det gick innan jag satte stopp. Jag ska aldrig mer vara med om det. Never ever again.

RED STANDS FOR LOVE, NOTHING ELSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0