howlin´for you

Jag saknar dig så jävla mycket.
O jag vet att du vet om det.
Varför ska det vara ett spel.
Det har alltid varit ett spel.

Du vet vad jag tänker, du vet vad jag känner för du känner till varje bit av min kropp.
Du känner till mitt hjärta, min mun, mina ögon, mina tankar.
Vi har låtsats att vi inte förstår.
Men jag vet att vi vet. Jag vet att du vet att jag känner dig mer än någon annan någonsin gjort.
Jag vet att du vet att du känner mig mer än vad någon annan någonsin gjort.
Jag längtar efter dig. jag längtar efter att tiden ska stå stilla.
Jag längtar efter att alla mina sinnen ska bli öppnade och lugna igen.
O det är bara du som kan stänga dörren och hålla allt det jobbiga ute.
När du är hos mig.


Jag var tvungen att dra.
Jag var tvungen att ta kontroll.
Men det säger ingenting om vad jag håller inom mig.
Vad jag saknar varje gång jag går o lägger mig.

Min kropp och mitt hjärta skriker efter dig.
Varje natt.

Vi är så långt ifrån varandra. Det är som ett helt liv emellan oss redan.
Men ändå är du så nära.
Jag kan känna hur du luktar om jag sluter ögonen.

O varje kväll, så längtar jag efter dig så mycket så jag blundar o försöker skicka över det till dig. Via telepati. Genom att blåsa mina tankar ut genom fönstret.
Så att du en kväll ringer på min dörr, jag öppnar och tiden får stanna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0