BURN IT DOWN

Så jävla trött på det ständiga flödet. STOPP nu för fan.
Jag vill inte TILLBAKA I TIDEN, men jag vill att framtiden ska bli som det var förr!
När det man upplevde var unikt och inte kunde upplevas igen. Precis så som livet är. Vi lever i en bubbla och tror att vi kan göra om o göra rätt i all evighet tills vi kommit underfund med den rätta formeln. Det är HELT FEL.
Att få lyssna på en låt på en konsert och veta att den aldrig kommer att kunna ses om på youtube gör att känslan maximeras till en miljon procent...
Hur man kan applicera det på sitt vardagliga tänk, är att jag vet att av varje handlande blir det konsekvenser. Jag är tvingad att göra ett val varje dag som innebär att jag inte kan ta tillbaka / ångra mig / ändra mig.
Jag saknar engångsupplevelser. Det man vet att man aldrig kommer uppleva igen, lever man i till hundra procent med sin hjärna och sitt hjärta och sitt jag. Jag vill ha det till middag varje måndag....
Jag vill tänka att varje dag är den sista och att varje upplevelse jag är med om är unik! Varför dras jag in i flödet av upprepningar och ältande och ändringar. Varför ser jag en konsert när jag ändå kan googla den. Det spelar fan ingen roll.

Do, Then go. Not Do, take back, do again, take back, do again, take back..............................
Saker som brinner upp samtidigt som vi tar del av dem är det enda rätta. Då lever vi här och nu och tänker inte på sen.
I WANT US TO BURN TO THE GROUND WHILE WE´RE FUCKING




nu ska jag iväg och låna 7 böcker, stänga av datorn, springa, komma hem, ta ett bad. Sen ska jag dricka vin och med människor som finns i mitt hjärta nu och för alltid tills jag dör.
filmtips : mr nobody, så sinnessjukt bra film, musiktips ; Me and my army, så sinnessjukt bra platta. Helt sinnessjukt bra.

/Leo with the hippieheart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0